Arkadaşlar durum aynen başlıkta yazdığı gibi

Aslında ihtiyacım yok ama bir köşede dursun, bazen lazım oluyor kullanırım diye kart başvurusu yapıyorum. Hangi bankaya başvurursam red yiyorum.

Hayatımda hiç kredi kartı vs kullanmadım, kredi çekmedim. Kara listede falan olmam imkansız.

6 aydır sigortalıyım, sigortam da yüksek yatıyor Allah'a çok şükür.

ama yine de bana kredi kartı vermiyorlar habire red yiyorum

Sanırım bu bir işaret, kredi kartı kullanmamam gerektiğine dair

Siz ne düşünüyorsunuz?