Baglumfrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim şuan sözleşmem bitmesine ongün kaldı başka firmaya geçecemdedim şuan net rezil çok yavaş ttnet cok ayıp ediyor
bende sızın gıbı ttnet kullanıyordum alışkanlık direk ona yoneldık askerden gelınce araştırmadık baya rezillik yaşadıktan sonra turkcell superonlıne gectım ve muhteşem hızlı evde 4 telefon 1 tv 2 pc var hepsı bağlı ve hıc ne düşme ne takılma videolarda ne de donma gördüm 50gb akk var ama hıc 50 gb dan hız düşümüne düşmedim o kadar işlem yaptıgım halde ayırca fiber kablo değil. bir iki defa aramısımdır musterı hizmetlerini ondada modemın arayuzune nasıl gırebılırım gıbı sorularla aradım telefon numarasını bılmem yanı o derece ttnet halen unutamadım 444 0 375 dı sanırım