samko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kusura bakmayın biraz geriden takip ediyorum ama tib artık btk bünyesinde mi? Erişim ve yer sağlayıcılara ne oldu?
belge sahiplerini yayınladılar bi sayfada ama belge sahiplerinin paneline ne oldu meçhul. herşeyde olduğu gibi bunda da bi bilinmezlik karmaşıklık var maalesef