Arkadaşlar böyle bir Reklam yerleşimi uygunmudur. Öneriniz varsa yardımcı olur musunuz. Toplamda 5 adet
mobil yerleşimin çok kötü siteni buldumda.
görselin hem üstünde hem altında paylaş butonları var üstündekini kaldırabilirsin hatta altındaki sosyal medya paylaş butonlarını içeriğin sonuna eklersen daha iyi olur diye düşünüyorum,
en üstteki 336x280 (970 den dönüyor ) reklamını masa üstü için konuşuyorum 728x90 yapmalısın, yazı içinde soldaki 300x250 iyi ama 200x90 bağlantı birimini içeriğin hemen başına ekleyebilirsin rengini siyah yapmayı unutma. yani 300x250'nin hemen yanına. içerik ortasınada ekleyebilirsin 200x90.
ayrıca masaüstünün kalitesine göre mobil teman hiç yakışmamış.