r10 mobil temada sorunlar olduğundan yazamadım. Sonunda yabancı bir kaynakta (stakcoverflow bilen bilir) konuyla ilgili bir yakarış gördüm. Eleman iyice incelemiş durumu , diyor ki; reklamlar masaüstünde gözükmüyor mobilde gözüküyor. Birde bende bakayım dedim mobilden girince hakikaten reklamlar hep dolu geliyor ama masaüstü sıkıntı yaşıyor.
Burada birşey soralım benim sitelerin mobil teması yok , aranızda mobil tema olup da yine de bu sorunu yaşayan var mı en azından mobil temamız yok diye bizim cezalandırmıyordur bilgisine varırız
reklam görüntülemede sıkıntı yok. görüntülenme sayısı bende normal. tıklama yok. ya insanlar tıklamıyor ya da saymıyor. 1 günde ne olmuş olabilir ki insanlar tıklamaz? bugün biraz normale döndü gibi