Dostlar merhaba,
Biraz önce annem facede dolaşırken beni çağırdı. Yakın bir arkadaşı yazmış ona, "teknosa bedava kontor kupon dağıtıyor" vs diye.
Beni çağırdı varsa faturalı hattın yapalım sana diye. Gittim baktım EVET yazıp 6262 tarzı bişey olması lazım, kısa mesaj yolla dedi.
Sonradan baktım ki, hesabını çalmıışlar.
Google ufak bir araştırma yaptım. Dolandırılıcılık olduğu ortaya çıktı
Bu konuda, annenizi babanızı kardeşlerinizi uyarmanızı tavsiye ederim. Yoksa faturalı telefonlardan en az 50TL olmak suretiyle çekim yapılıyor. Daha sonradan uğraştırır sizi.
Konu linki:
http://www.milliyet.com.tr/teknosa-d...97/default.htm