n0kta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitelerime girmediğim için reklamlar görünüyor mu bilemiyorum ama son 5 günün 4 günü sıfır tıklama. ben ziyaretçilerin bilinçlendiği düşüncesine kapılmıştım :P
r10 mobil temada sorunlar olduğundan yazamadım. Sonunda yabancı bir kaynakta (stakcoverflow bilen bilir) konuyla ilgili bir yakarış gördüm. Eleman iyice incelemiş durumu , diyor ki; reklamlar masaüstünde gözükmüyor mobilde gözüküyor. Birde bende bakayım dedim mobilden girince hakikaten reklamlar hep dolu geliyor ama masaüstü sıkıntı yaşıyor.

Burada birşey soralım benim sitelerin mobil teması yok , aranızda mobil tema olup da yine de bu sorunu yaşayan var mı en azından mobil temamız yok diye bizim cezalandırmıyordur bilgisine varırız