Arkadaşlar neler yeni - kayıt ol - giriş yap tarzı yazı başlıklarının ilk harfi küçük sadece metro temasında oluyor neden bilmiyorum düzeltemedim.
Yani neden böyle takıntılık yapıyor anlamadım.