zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


peki o günden sonra hiç oynamadınmı?

nasıl bir sistemse aynen şu şekilde işliyor;

birilerine kaybettirirken mecburen bırılerıne kazandırmak zorunda

kazananlarda kazandıklarını sanıyorlar,ama demekkı sıstem uyeyı hafızasına alıyor bugun yarın oburgun hatta 15 gun kazandırabılıyor ama sonra kazandırdıgının 10 mıslını alıyor gerı herkesten alıyor hemde,bu döngü devam edıyor kazanan olmuyor
kazanma diye birşey yok sen birine bastıgında,senden daha fazla basan varsa diğerine,diğeri geliyor.sen kazandım sanıyorsun

yok elimi sürmedim bir daha