teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kilo vermek kolay. Yani epeyce kolay hatta bana göre. Yeter ki iste. Olmasa bende olmazdı. Çünkü ileri derecede keyif düşkünü biriyim. Ama bi yerden sonra insan evrilmek istiyor. Evrim geçirip değişmek güzel şey. İste, yaparsın. Elma falan deyip kendini olumsuz koşullandırma. Yeter ki yeme kardeşim. Sana vereceğim tek tavsiye bu. Yeme
Gel de yeme dostum Göbek önden gidiyor