Arkadaşlar hafta içindeyiz hafta içi hafta sonu ayrımı değil yani
dün ile bugunu kıyaslıyorum neredeyse aynı reklam gösterimi var fakat reklam tıklama oranları neredeyse yarı yarıya saymıyor mu meret, hayır sistem gecikti falan filan da demiyor benzer bir durum yaşayan var mı?
arkadaşın konusu daha farklı sanırım yada bize o günlerde yansıyan bir şey yoktu bu olay dün başladı reklam gösteriminde azalma var aslında en büyük problem bu daha doğrusu reklam yok reklam çıkmıyor dolayısıyla sayıda az oluyor tıklamada az oluyor bu olay dün başladı ve bugun devam ediyor . Bahsedilenler tarihlerde yani arkadaşın dediği zamanda reklam gösteriminde bir sıkıntı yoktu şu anda reklamlar yok reklam gözükmüyor.
Çünkü sayılmayan birşey değil durum ortaya çıktı reklamlar yok dolayısıyla acilen farkedilmesi gerekiyor. İnanılmaz bir sıkıntı var.
Aslında mantıken baktığımızda asenkron kod mantığı reklamın daha kolay gelmesini sağlaması gerekir. Senkron kodla hızlı cevap alamadığında atlaması gerekirken ansekron da sonradan da reklamı daha rahat getirebilir. Ama dediğinizi deneyeceğim eğer böyle bir durum varsa da buda normalde olması gereken durumun tersine bir durumdur. (5 dk sonra )-> dediğinizi denedim değişen birşey yok dediğim gibi asenkron yapı reklamın gelebilmesi açısından daha avantajlıdır mantıken de..
Bu problemin de yeni reklam politikası ile ilgisi varsa kapatıp gidelim güncelleme birde bu cidden giderleri karşılamaz bu durum. Umarım düzelir...
Saat 01:06 Tıklama 0 TBM 0,00 TL Gösterim 1.087