MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öldü de işte official hesabını açmışlar :d

Bu ileti Sony Xperia Z5 cihazımdan
hunharca bir şekilde yazılmıştır.
Bende 1 hesap daha icin basvurdum bakalim artik hayirlisi.