öncelikle mesajın tamamını kalın şekilde yazmak forumda yasaktı diye hatırlıyorum. Konunuzu güncellersiniz. Pin konusuna gelecek olursak googledan yana problem yok. 12 sinde mektuplar toplu verilir gönderilir. Yaşadığınız yerdeki dağıtıcı ptt elemanlarının bi kısmı gereksiz görüyor ve uğraşmıyolar getirmiyorlar. Onun dışında bi kısım ptt dağıtanı evi bulamıyor ve üstünde telefonunuz yazmadığından(google ın yolladığı mektupların üstünde yazmaz) size ulaşamıyorda. Çok büyük kısmı ise atıyorum a apartmanında kalıyosunuz. Geliyo a apartmanına atıyo oraya buraya gidiyor. Kapısına atılanı çok gördüm. Ordan geçen temizlikçi bile temizlediğinde hani böyle bir sürü ihtimal ile elinize ulaşmama ihtimali çok yüksek. Öte yandan 3 ay geçtikten sonra her ay 1 kez isteme hakkınız var bu arada 12 sinde tekrar gerekirse adresi düzenleyip daha açık olup tekrar istetin. 3 ay geçince yani 3.kez de yola çıktıktan sonra elinize ulaşmassa kimlik resminizi gönderip 2 günde onayınızı alabilirsiniz. Google a suç atmayı bi kenara bırakmalı pin olayında.