Bu problem halen devam ediyor , kontrol ediyorum reklamlar bile çoğu zaman gözükmüyor , yalnız sadece 2 kişi yazdı hayret eskiden gecikti olayı olsa buralar yıkılırdı, Sadece bizim üçümüzün problemi mi var yoksa