Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostlar, satışı tr hesabım ile yapmayı aktif ettim şu an. eğer ödeme alırsam açıldı demektir. Gelişme olma durumunda hemen paylaşım yapacağım.
Bir liralık bir satış butonu oluştursan ve başka birisi ordan satın almayı denese hocam şimdi, heycanlandım