Six Pack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam olarak ne yazmak istiyorsunuz? Cevirebilirim.
HESABIMA GİRİŞ YAPIP ÖDEME YAPACAĞIM.DOMAİNİN ÜCRETİNİ ÖDEMEK İSTİYORUM.AMA HESABIMA GİRİŞ YAPAMADIĞIM İÇİN ÖDEME OLMUYOR.HESABIM SANIRIM KİLİTLENMİŞ.HESABIMA GİRİŞ YAPAMAMA ÖZELLİĞİNİ KALDIRMALARINI VE SİSTEME GİRİP ÖDEME YAPMAK İSTEDİĞİMİ BELİRTİRSENİZ SEVİNİRİM.

hesabıma girerken aldıgım hata bu: Some invalid entries have been detected.