Aynı sıkıntı bende de var, yine bi değişiklikler yapıyorlar. Yerleşimle ilgili değil bu durum, her türlüsünü denedim fark yaratacak değişiklik olmadı. Beklicez ve görücez.

Bu aralar kazançlar kötü değil berbat.