zamanında , .com kampanyası vardı , bende 30-40 tane domain aldım 1and1 den tabi akıl edip sanal kart girmiştim ödeme yaparken , neyse 1 dolara fln geliordu tanesi , 40 dolar fln tuttu 50 dolar para attım karta ödeme yaptım domainler açıldı , sonra paypal vardı ozamanlar bende ona geçirdim hesabı ordan çeksin die , paypal dada limit engeli var bir baktım bana 330 dolarlık mailler gelmeye başladı çekim yapmaya çalışmış çekememiş die , halbuki domainleri özel indirimde almıştım galba tek domain için miş ama tüm domainlere uyguladı bunu hemde üstüne 3 al 2 öde olarak aldım alayını hem 1 dolar hemde 3 al 2 öde , daha sonra bunlar kilit atmışlar tüm domainlere 330 doları ödemedim die fakat 1 yıl boyunca dns değişim paneli kitli olduğu halde o 40 doları da ödemeden yani bedavaya kullandım domainleri satamıyordum ama istediğim gibi kullanıyordum yani biraz bu işlerde yazılımsal vs de sorunlu bir firma size domaini aldığınız gibi ödeme çekmior , size bir kontrat oluşturup 5-6 gün sonra fln çekiyor parayı. eğer çekemesse ablukaya alıor domaini...

Bu arada iletişimden çok rahat halledilebilir işin.