her gün oradan geliyorum. Gittikçe kalabalıklaşıyor. Metrobüs falan derken daha da fiyatları artacaktır. Yeni yeni binalar zaten dikiliyor. Yatırım amaçlı doğru bir karar olur, fiyatları da uygun zaten.