alialparslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam okpay ile neden uğraştığınızı anlamadım. cubits'e bi bakın derim. %0.9 + 8€ komisyon yazıyor banka havalesi için.
Advcash dan okpay a atma neredeyse ücretsiz hocam o yüzden 😊 😃

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi