Benim şahsi kanaatim; otoriter sitelere (veya otoriter sayfaları olan) iltimas geçildiğine yönelik.

Zira imzamdaki ilgilenmediğim hobi sitem gayet iyi yerlere geldi. hayretle takip ediyorum. (sitede 1-2 konu; otoriter konu olmuşlardı) - (onların kuvveti, zamanla diğer sayfaları da yukarı taşıdı!) Sitedeki tüm konu başlıkları, aramalarda ilk sayfada yer alıyor nerede ise.. Ki kasmıyorum! Kassam belki o çıkmayanlar da çıkacak..

Bence buradan çıkarılacak ders; bir yazının içerik kalitesi ne kadar yüksek olursa, (linkleme stratejileri de çok önemli) otoriter konu olma şansı artar. Otoriter konuları olan sitenin diğer sayfaları da o sayede kendi kendine yükseliyor. Bu durum ayrıca yeni konular içinde arama sonuçlarında kafadan üst sıralarda yer almaya direk fayda sağlıyor. Herkese bol şans, başarılar dilerim.