Merhaba,
Yaklaşık 2 aydır kullandığım hesabımı satmak istiyorum. Bir hevesle sektöre girmiş bulundum. Hesabın içinde toplamda üç tane uygulama bulunmaktadır. Bir tanesini yayından kaldırmıştım. Hesabı kullandığım süre içinde hiçbir uyarı, red vs gibi bir sorunla karşılaşmadım. Zaten çok bir şey yapmadım hesapta.
Bazı arkadaşlar diyor ki "Hesabın askıya alınmayacağına garanti verirsen alırım." Diyorum ki; Şuana kadar böyle bir problemle karşılaşmadım ben Google değilim ki garanti vereyim.
Fiyat:
120
- Sanırım böyle bir konunun açılması yasak değil, eğer yasaksa konu silinebilir -