800 ziyaretçiye takılmadım. Bu 1500 de olabilir. benim takıldığım nokta ziyaretçilerin neredeyse yarısı ana sayfada görünüyor online olarak. Bu şekildeki blog sitelerinin birçoğu tekil sayfalara ziyaretçi çekerler. Yani demek istediğim otoriter bir site değil. Ana sayfadaki o sayının fake olduğunu düşünüyorum. İframe ile mi çekiliyor ya da, yönlendirme vs. var diyorum. Bu iddaama da kalıbımı basarım.
Sana sonuna kadar katılıyorum hile var bu işte, Yarısı anasayfada ne varki orda beleş balık ekmekmi dağıtılıyor anasayfada