NetSistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Manuel onaylama yapmıyoruz. Onaylar sistem tarafından otomatik verilmektedir. Güle güle kullanın.
durum: BEKLEMEDE yazıyor. Onun için söyledim

Ayrıca, ns bilgilerini konuya ve bana bildirirseniz memnun olurum.