Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar öncelikle
Malum öğrenciyim üstelik ekmeğin bile 1.25 olduğu kıbrısta okuyorum.
Demek istediğim adsense gelirinin çok az olması
TBM 30 kuruş oluyor gayet iyi ama bazıları varki aylık 4 5 bin kazanabiliyor
ben 3 haneli bile kazanamıyorum.
Acaba bu konuda güzel fikirleri bilgileri olanlar neler yapılması gerekli v.s
bu gibi soruları yanıtlayabilecek bilgili birileri varmıdır?
bu sadece bana özgü değil herkes yararlanabilir her sektörü denedim
film haber blog forum gibi. ama pek bi sonuç alamıyorum yardımlarınızı bekliyorum :/