Hiç birşey yapmanıza gerek yok. Windows 10 ana kartı tanır, lisansı ona bağlar. Diskiniz bozulduğunda veya 0 format atacağınız zaman microsoft un sitesinden sadece iso indirip usb ye kurun formatı attığınızda lisansı windows 10 otomatik olarak tanımlıyor zaten.
Kendimden örnek vereyim: 2012 yılında aldığım notebook windows 7 home premium lisansı ile birlikte geldi. Ssd ekledim 0 kurulum yaptım hiç key girmeden yine windows kendini donanımdan lisansladı. Windows 10 yükseltme ilk çıktığında yükselttim daha sonra yine 0 kurulum yaptım. Yine hiç key girmeden bilgisayarla birlikte gelen oem lisans otomatik tanımlandı işletim sistemine. Windows 7 den beri oem lisanslı pclerde 1 kere bile key girdiğimi hatırlamıyorum format sonrası.
Bu arada bilgisayarınız hayırlı olsun güle güle kullanın
Paşam, çok sağol. İçimi rahatlattın bu arada iyi dileklerin için teşekkür ederim.