SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paşam onu anladım, şimdi bu cihazda ssd ve hdd var. Varsayalım ki ikisi birden yandı ne olacak?
Hiç birşey yapmanıza gerek yok. Windows 10 ana kartı tanır, lisansı ona bağlar. Diskiniz bozulduğunda veya 0 format atacağınız zaman microsoft un sitesinden sadece iso indirip usb ye kurun formatı attığınızda lisansı windows 10 otomatik olarak tanımlıyor zaten.

Kendimden örnek vereyim: 2012 yılında aldığım notebook windows 7 home premium lisansı ile birlikte geldi. Ssd ekledim 0 kurulum yaptım hiç key girmeden yine windows kendini donanımdan lisansladı. Windows 10 yükseltme ilk çıktığında yükselttim daha sonra yine 0 kurulum yaptım. Yine hiç key girmeden bilgisayarla birlikte gelen oem lisans otomatik tanımlandı işletim sistemine. Windows 7 den beri oem lisanslı pclerde 1 kere bile key girdiğimi hatırlamıyorum format sonrası.

Bu arada bilgisayarınız hayırlı olsun güle güle kullanın