Genel olarak toparlayacak olursak;
AdWords' ün değil, sitede kalma süresinin büyük önemi olduğu kanaatindeyim.
Ziyaretçi organikse bununda elbette ki yararı olacaktır. Bazı arkadaşların bahsettiği "sinyal" konusunda katılmıyorum.
Siteye giren kullanıcıların rolleri şu şekilde olursa mutlak suretle yükselirsin;
Yazının tümünü okudu mu ?
Başka yazı okudu mu ?
Yazıyı paylaştı mı?
Tekrar siteyi ziyaret etti mi ?
Bunlar önemli.