@RapStyle Kendim bişeyler yapmak istediğim için vermek istemedim hocam
@Simplix aynen bende oyle dusunuyorum domain avantajını kullanmak istiyorum ancak tam olarak nerden başlamalıyım onu araştırıyorum Teşekkürler yorumlarınız için