Ben burdan almıştım. Kullandım, bitti. Yenisini sipariş verdim, yenisi yolda.
Satıcı şu an ürünü satmıyor. Az bi süre sonra yeniden satışa açar.
İsterseniz diğer satıcılara bakın.

Tadı ve dumanı çok ağır değil, hafif.
Bu kullan-at tipi; şarj, yedek aroma v.s. yok.