Geçmiş olsun, yeni üyelik açmanız sıkıntı olmuş. Eski üyeliğiniz olsaydı domaini alıp domaini teslim edebilirdiniz.
Önceki üyeliğim haksız yere banlandı veya ingilizcem yetersiz geldiği için haklılığımı anlatamadım. O nedenle hocam.
Geçmiş olsun, umarım bu paylaşım insanlara ders olur ve hiçbir forum sakini böyle bir duruma düşmez.
İnsallah hocam sağolun.
Teşekkürler hocam.