Benim odeme de yatti. 3 yontem denedim hangisi ise yaradi bilmiyorum.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:39:57 -->-> Daha önceki mesaj 01:39:26 --

En hizli alan ben oldum sanirsam