7-8 yıl önce otuduğum ev zemin kattı, biraz karanlık ve rutubetli sonbahar, kış aylarında çiyan/kırkayak ikisini de zannettiğimiz canlıları evin heryerinde görmeye başladık. oğlum o zamanlar küçüktü ve tenınde şişlikler oluşmaya başladı. ilaç vs nafile fayda etmedi. kökten evi boşaltıp evin etrafıda dahil badana, ilaçlama ve izalasyon tavsiye ederim.