Asus zenfone 2 laser 5.5 kullanıcısı olarak söylüyorum çok mükemmel bi fiyat / performans ürünü. Root atayımda gereksiz programları sileyim kaldırayım dediğiniz tek bişey bile olmuyor. Yüklü olan üstünde gelen programlara kadar herşeyi kullanıyorsunuz o kadar ki pratikleştirilmiş. Bazı şeyler direk sisteme entegre edilmiş(cleaner, el feneri vb. uygulamalar) TT175 te 4G de yok galiba. Zenfone 2 laserda var. Android güncellemesi 6 yı alalı çok oldu üstüne bi iki patch bile geldi şuan çok stabil. Kamera olarak mesela iphone 5 in kamerası ile kıyaslıyorlardı. Özellikle gece çekimlerinde daha iyi iphone 5 in kameraya göre. ShiftDelete incelemesini yapmıştıda izlersin. Alınca daha fazlasıymış demştim ben. Hala memnunum 1 yıl oldu. Şimdiden hayırlı olsun ne alacaksan.