Altta ki yorumu attığımda anlamamıştım daha yeni anlıyorum demek istediğini kusura bakma saolasın
------------------------------------------------------------------------
sadece bunu yapıştırırsam çok saçma bişey olur i yi saydırmam lazım hangisini kastettin bilemedim :d ama yukarıda ki kod aradığım fakat kafamı değişken kısmı çok karıştırdı ya artık kafam sulandı yada ben anlamadım

cleaner80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence en iyisi

if($i==$paneldeki_sayi){

echo"Reklam";
}