Altta ki yorumu attığımda anlamamıştım daha yeni anlıyorum demek istediğini kusura bakma saolasın

------------------------------------------------------------------------
sadece bunu yapıştırırsam çok saçma bişey olur i yi saydırmam lazım hangisini kastettin bilemedim :d ama yukarıda ki kod aradığım fakat kafamı değişken kısmı çok karıştırdı ya artık kafam sulandı yada ben anlamadım
Bence en iyisi
if($i==$paneldeki_sayi){
echo"Reklam";
}