senin $degisken olarak tanımladığın kısmı ben admin panelden belirlediğim sayıya göre göstermek istiyorum.
$degisken = ['ilan 1', 'ilan 2', 'ilan 3', 'ilan 4', 'ilan 5', 'ilan 6', 'ilan 7'];
bu satırı silip
$i < count($degisken); bu kısma adminden belirlediğim sayıyı bastırsam sorun olur mu?
Bunun mantığını önceden bende kavrayamamıştım. Yani yapıyordum fakat, yüzdeli işlemlerini karıştırıyordum.
Bir arkadaş işlem yaptırma alanında yardım etmişti. İşlem derken, toplam değeri böldürerek kaç veride bir reklam çıkmasını sağlıyoruz ya o anlamda dedim.
$degisken = ['ilan 1', 'ilan 2', 'ilan 3', 'ilan 4', 'ilan 5', 'ilan 6', 'ilan 7'];
for( $i = 0; $i < count($degisken); $i++ ){
if( $i != 0 && $i % 3 == 0 ){
echo 'reklam<hr>';
}
echo $degisken[$i]."<hr>";
}Kod bu foreach için ise $i değişken oluşturup foreach içinde arttırırsın if şartını koyarak yaptırabilirsin.