UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sene 2002 falan 7 yada 8 yasindayim. Sivas Kangadayiz. Bir sey icin kurban kesecekler. O yuzden koyun daglarinda bir yere gittik. Ozel bir yermiymis neymis iste. Orda birde kuyu var. neyse kurbani kestiler, biseyler yapiyolar falan. O siradada kuyudan bir abi su cikariyo. Ama kuyunun icine kadar girmis elden ele uzatiyolar. Tam hatirlamiyorum. Sonra bir bagirti geldi. Kostuk baktik tabi megersem bir bocek sokmus. Hemen cektiler cikardilar kuyudan herkes ictigi suya bakip tukurmeye baslamisti Sonra ogrendikki bocek kirkayakmis. Ve zehirli olabilirmis. Herkes bindi traktorlere, hastaneye gittik Belki sudan zehirleniriz diyerekten ama hic birsey olmamisti. Buda boyle bir anim iste. Koyude hic sevmem bir tane agac yok full toprak.

)))))) Buda iyimiş