forumda konu açıldığında

title
açıklama
etiketler
iç seo
dış seo

vs vs vs

hikayelerini anlatan insanlar. Bu kurallara aman uyun ha yoksa spam yersiniz diyen insanlar bugün burada spama aaa bak helal olsun konumuna getiriyorlar konuyu çok tuaf cidden. Farklı bakıç açışı etikete 15 bin kelime girmekse neden yıllardır aynı şeylerle ile avutuyorsunuz insanları