forumda konu açıldığında
title
açıklama
etiketler
iç seo
dış seo
vs vs vs
hikayelerini anlatan insanlar. Bu kurallara aman uyun ha yoksa spam yersiniz diyen insanlar bugün burada spama aaa bak helal olsun konumuna getiriyorlar konuyu çok tuaf cidden. Farklı bakıç açışı etikete 15 bin kelime girmekse neden yıllardır aynı şeylerle ile avutuyorsunuz insanları