mikoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mysql verı tabanı olmadan, onun verıne verılerı saklamak ıcın php dosyayımı kullanıyor bu sistem dogru mu anladım hocam
Yok hocam gene database'de işlem yapıyorsun sadece mysql kodlarını kullanmıyorsun.