Kısa süre önce taşındığımız evin balkonunda iki defa Kırkayak gördük.Annemde cok korkuyor çamaşır asarken filan bunlar insana zarar verir mi? sanırım bahçeden giriyor evimizde yüksek olmadığından balkona kadar çıkıyor sanırım..

Varmı böyle durum başına gelen apartmanda şaşırdım doğrusu böyle bir şey görmeye müstakil evde otururken sırf bunlar yüzünden ve para sorunu nedeniyle ayrılmıştık şimdi şansımıza apartmandada karşımıza cıktı.

Merak ettiğim zararı varmı?

Lütfen bilgili arkadaşlar cevap yazarsa güzel olur.