Bizim amacımız burada adamı eleştirmek değil ki ? neye böyle hararet yaptın ? Benim bu konuyu açmamda'ki amaç google'yi eleştirmek. Yapan kişi başarıyorsa spam ile çıkmayı çıksın umrumda olmaz. Hiç bir rakip siteyede anti seo falanda yapmaya çalışmam herkes nasibini yer. Yani yapana lafım yok şikayetimde yok olsa adamın sitesini ifşa eder şikayet edin derdim emin ol bayada eden olurdu ama ben ne site adı verdim ne şikayet edelim hadi dedim. Biz backlink, tanıtım, özgünlük, iç seo, dış seo ile sıralama alamazken google bu tip spamın kralını yapan adamı sıralamaya alıyor benim isyanım google'ya bilmem anladınız mı ?
Araba motoru değiliz ki hararet yapalım
Lafım meclisten dışarı, eksik bilgilerle yapılan ve tekrarlanan şeyler SEO'yu da eksik kılıyor. Her alınan backlink,her alınan tanıtım yazısı, her para ile yazdırılan özgün makale ile sıralama alınabilseydi herkes istediği yere gelmişti burada.
İyi forumlar dilerim.