Neyin kavgasını yapıyosunuz ki anlamadım.
Adam sitesini kurmuş ürünlerini koymuş isteyen sitesine girip ürününü inceleyip alıp çıkabiliyor. Site kullanılır bir vaziyette. Site sahibi kullanıcının gözünün içine sokmuyor ya bunları ? Siteyi kullanılabilirliğini zorluyor mu ? Hayır.
Ne yaparsa yapsın adam banane.
Ki zaten link bile vermemiş kelimelere sadece doldurmuş footer'ı eleman.
Spam mı ? Spam.
Daha iyisini yapın önüne geçin ozaman.
Bizim amacımız burada adamı eleştirmek değil ki ? neye böyle hararet yaptın ? Benim bu konuyu açmamda'ki amaç google'yi eleştirmek. Yapan kişi başarıyorsa spam ile çıkmayı çıksın umrumda olmaz. Hiç bir rakip siteyede anti seo falanda yapmaya çalışmam herkes nasibini yer. Yani yapana lafım yok şikayetimde yok olsa adamın sitesini ifşa eder şikayet edin derdim emin ol bayada eden olurdu ama ben ne site adı verdim ne şikayet edelim hadi dedim. Biz backlink, tanıtım, özgünlük, iç seo, dış seo ile sıralama alamazken google bu tip spamın kralını yapan adamı sıralamaya alıyor benim isyanım google'ya bilmem anladınız mı ?