Neyin kavgasını yapıyosunuz ki anlamadım.
Adam sitesini kurmuş ürünlerini koymuş isteyen sitesine girip ürününü inceleyip alıp çıkabiliyor. Site kullanılır bir vaziyette. Site sahibi kullanıcının gözünün içine sokmuyor ya bunları ? Siteyi kullanılabilirliğini zorluyor mu ? Hayır.
Ne yaparsa yapsın adam banane.
Ki zaten link bile vermemiş kelimelere sadece doldurmuş footer'ı eleman.
Spam mı ? Spam.
Daha iyisini yapın önüne geçin ozaman.