Bazen google her şeyi bileni yada bilmiş görüneni pek sevmiyor acemileri salıyor ön tarafa

Ha şikayet konusuna gelince bence şikayet etmek hiç etik değil eğer o adamın sitesi ceza alırsa sizin şikayetlerinizden dolayı ekmeğiyle oynadığınız için kul hakkına gireceğinizide bilmenizi isterim.

Sonuçta adam her şeyi aykırı yapmış belki de gerçekten çok acemidir bilmeden yapmıştır ama hani sonuçta kendi sitesi her şeyi akışına bırakın rakiplerine kasti olarak bir şey yapmıyor.( benim fikrim )