sitenizin mobil versiyonunu şöyle kabaca inceledim. Birkaç problem olabilecek konu olabilir. Anasayfa 970*250 reklam haberi aşağıya itiyor. Ama bunu herkes kullanıyor zaten. Sağda 300*600 var. ÜZerine "Reklamlar" yazın derim. Resimli haberlerle aynı hizada ve bir reklam gibi durmuyor. Belki bu problemdir. Birde mobil'de admatic'in ekranı kaplayan banner'ı dikkatimi çekti. Bu problem oluşturuyor olabilir. Aynı reklam bende de var. Google artık bu reklamları istemediğini söyleyip duruyordu. İsterseniz admatic mobil banner'ı bir süre kaldırıp bir test edin. Eğer problem buysa bende öğrenmek isterim çünkü kullanıyorum.

Kolay gelsin.
Admatikleri kaldırdım, siteden bütün reklamları kaldırdım. Bakalım şimdi verecekmi hata