Merhaba

sonhaberim24.com adlı sitemde google ile 2 gundur başım belada. Dün ilk uyarıyı attı reklamları esneğe çektım 4 saat sonra yıne uyarı attı ardından bı daha attı ben yıne reklam bırımlerını degıstırdım 300 * 100 yaptım. Ama adsense yine bu sabah aynı uyarıyı yaptı. Uyarı şu şekilde...

Yayıncılar, Google reklamlarını, reklamları herhangi bir yöntemle gizleyecek şekilde uygulayamaz. İyi bir kullanıcı deneyimi sağlamak için, yayıncıların Google reklamlarını site içeriğinden açıkça ayırmaları önemlidir. Bunlarla sınırlı olmamak kaydıyla, reklamın mobil cihazlarda içeriği ekranın alt kısmına itmesi ve mobil uyumlu bir sitede ekranın üst kısmına 300x250 boyutlu veya daha büyük bir reklam biriminin yerleştirilmesi bu kural kapsamında yasaklanmıştır.

Ne yapmam gerekiyor acaba. Bilgi verirseniz sevinirim

Kolay Gelsin...