Merhabalar,
Patent dediğin şey alınması gerekir ancak, patent aldık kimse kullanamaz diye düşünmeyin...
Örneğin; Rakip firma yada birileri sizin tasarımınızı kopyaladı ve sadece küçük bir yerini değiştirerek ürünleri üretti, patent davası açamıyorsunuz...
Bu arada, patent başvurusunu kendiniz de yapabilirsiniz, boşuna aracı kuruma para vermeye gerek olmadığını düşünüyorum, hem kendiniz başvuru yaparsanız çok çok daha ucuza aynı işi halledebilirsiniz.
İyi Akşamlar.