onurmsimsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba öncelikle iyi satışlar dilerim lakin, r10 iki türlü satış vardır. Birincisi ürün=fiyat. İkinci olarak da teklif usulü(açık artırma); teklif usulünde başlangıç fiyatı, minimum artırma fiyatı, hemen al fiyatı ve açık artırma bitiş süresi belirtilmek zorundadır. Gerekli ayrıntılar forum kurallarında vardır. Tekrardan hayırlı satışlar
uyarınız ıcın tesekkurler gereklı fıyatlandırmalar belırtıldı

bu ve dıger satılık urunler ıcın pm atıp bılgı alabılırsınız