Verimerkezi olarak SPDNET ile çalışıyoruz. Gayet memnunuz 7 aydır bir kesinti yaşamadık , kesinti yaşandıysada bize yansımadı
Arkadaş bu firmadan alan bir almayan bin pişman benden demesi.
alan niye bu firmayı geç tanıdım. daha önce çalışmadık diye kendine kızıyor.
Firma zannedersiniz tüm datacenter kaynaklarını benim sitem için kullanıyor.
Firma gerçekten hız kalite destek konusunda çok ama çok iyi.
Değerli yorumlarınız için teşekkürler.