Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar merhaba,
Yurtdışından (Bulgaristan) Türkiye'ye para göndermek istiyoruz. Bunun için en masrafsız yol nedir acaba?
Paranın tutarı 1000 Euro civarında western union 1000 euro için 70 euro komisyon alıyor.
Bunun daha uygun bir yolu yok mudur?
Yardım eden herkese teşekkürler